NASZ ZESPÓŁ

Sebastian Milczarek

Założyciel, prezes i ekspert rynku nieruchomości. Fundamentem powstania firmy było i jest to, że wierzę, że możemy czynić rynek najmu bezpieczniejszym wyznaczając własne standardy działań.

Od ponad 9 lat skutecznie udoskonalam procesy zarządzania najmem korzystając z najnowocześniejszych narzędzi, wypracowując swój  unikalny standard weryfikacji lokatorów oraz budując swoją bazę sprawdzonych najemców.

Na co dzień zajmuje się dbaniem o rozwój firmy i zespołu, wprowadzając szeroki wachlarz usług na potrzeby naszych obecnych i potencjalnych klientów.

Wykorzystując swoją wiedzę ekspercką prowadzę konsultację w zakresie bezpiecznego i rentownego zakupu mieszkania pod wynajem, a także pośredniczę w sprzedaży nieruchomości i przeprowadzam przez cały proces zarządzania najmem.

Krzysztof Milczarek

Doradca ds. zarządzania najmem, szef ekipy remontowej, a jednocześnie złota rączka w firmie. Odpowiadam za dopilnowanie kwestii technicznych w zarządzanych mieszkaniach. Doradzam i podpowiadam klientom Prodoma jak solidnie wyremontować mieszkanie pod wynajem, niedużym nakładem kapitału.

Karolina Milczarek

Karolina Milczarek

Jestem zawodowym fotografem., a jednocześnie jest to moja największa pasja życiowa. Odpowiadam w firmie za zdjęcia, które trafiają do promocji ofert najmu naszych klientów. Specjalizując się w fotografii wnętrz, staram się przede wszystkim, by zdjęcia były skuteczne, by nasi nasi pośrednicy mieli dużą ilość wyświetleń na każdą z ofert i spotkań z potencjalnymi lokatorami, a w finalnym rezultacie, by mieszkania naszych klientów były szybko i sprawnie wynajęte.

Anna Firek

W firmie zajmuję się kwestiami administracyjnymi. Dbam o terminowość wszystkich przelewów w firmie za czynsz najmu, czynsz administracyjny i media, rozliczam kaucje i media naszym lokatorom,  wystawiam faktury. Opowiadam za to, by nasi właściciele i lokatorzy, dostawcy mediów i administracja otrzymali przelew o czasie, mając przy tym utrzymany porządek księgowy.

Anna Firek
Martyna Socha

Martyna Socha

Martyna Socha pełni w naszej firmie kluczową rolę w dziale administracji. To dzięki jej staraniom
wszystkie przelewy związane z czynszem najmu, czynszem administracyjnym i mediami są
realizowane w sposób terminowy.

Gwarantuje ona, że nasi właściciele, lokatorzy, dostawcy mediów oraz administracja zawsze
otrzymują należne im środki w ustalonym czasie, przy zachowaniu nienagannej księgowości.

Jest też wsparciem dla naszej obsługi klienta.

Aneta Anna Witek

Aneta Anna Witek zapewnia kompleksową obsługę księgowo-podatkową klientom Prodoma Sp. z o.o. Pomaga także klientom Prodoma wybrać i rozliczyć najbardziej optymalną formę podatku od najmu mieszkań. Związana z zagadnieniami księgowości, finansów, kontrolingu i podatków od 1998 . Prowadzę firmę usług podatkowo- księgowych pod nazwą AP Office Sp. z o.o. Posiada certyfikat Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych o numerze 21027/2008. Jestem księgową nie tylko z zawodu, ale także z powołania, dzięki czemu o sprawach trudnych można z nią porozmawiać w bardzo lekki i przystępny sposób.

Aneta Anna Witek
Natalia Opielewicz

Natalia Opielewicz

Mam ponad 7-letnie doświadczenia w zarządzaniu najmem. Z wykształcenia jestem magistrem zarządzania.

W Prodoma jestem odpowiedzialna za kontakt mailowy jak i telefoniczny najemców oraz właścicieli mieszkań.

Moim zadaniem w firmie jest dbanie o szybkie i skuteczne reagowanie na potrzeby lokatorów. Zajmuje się również wstawianiem ogłoszeń na portale oraz ich analizą. Tworzę i podpisuję umowy najmu z najemcami.

Zapewniam, że dzięki współpracy ze mną właściciele lokali mogą być spokojni o swoje cztery ściany, a lokatorzy będą czuli się w nich bezpiecznie i przyjemnie.

Anna Strankowska

Z wykształcenia jestem magistrem socjologii. W obsłudze klienta pracuję od 2018 roku, co wynika z pasji do kontaktu z ludźmi. W pracy z klientem stawiam na empatie i cierpliwość, by klient czuł się ważny i zrozumiany. 

W Prodoma zajmuję się obsługą zarówno mailową, jak i telefoniczną naszych najemców oraz właścicieli nieruchomości. Moja rola polega na efektywnym adresowaniu i rozwiązywaniu wszelkich spraw lokatorskich. Dodatkowo odpowiadam za publikowanie ogłoszeń wynajmu na odpowiednich platformach oraz przeprowadzanie ich szczegółowej analizy. Przygotowuję także umowy najmu i nadzoruję ich podpisywanie.

Gwarantuję, że dzięki mojej pracy, właściciele mieszkań mogą czuć się pewnie, wiedząc, że ich nieruchomości są zarządzane profesjonalnie, a najemcy mogą cieszyć się komfortem i bezpieczeństwem swojego domu. W wolnych chwilach podróżuje i piekę ciasta. 

Anna Strankowska
Agnieszka Lewandowska

Agnieszka Lewandowska

W Prodoma jestem pośrednikiem ds. najmu w południowej części Warszawy.
Dbam o to, by mieszkania w powierzonym mi rejonie trafiły w dobre ręce i były wynajęte bezpiecznie.

W branży nieruchomości pracuję od 2017 roku. Specjalizuję się w wynajmie nieruchomości premium oraz z łatwością pozyskuję nieruchomości inwestycyjne pod wynajem, które generują dobrą stopę zwrotu dla współpracujących inwestorów.

Z przyjemnością dzielę się z klientami swoją wiedzę i doświadczeniem.

Scroll to Top