NASZ ZESPÓŁ
Sebastian Milczarek
Założyciel, prezes i ekspert rynku nieruchomości. Fundamentem powstania firmy było i jest to, że wierzę, że możemy czynić rynek najmu bezpieczniejszym wyznaczając własne standardy działań.
Od ponad 9 lat skutecznie udoskonalam procesy zarządzania najmem korzystając z najnowocześniejszych narzędzi, wypracowując swój unikalny standard weryfikacji lokatorów oraz budując swoją bazę sprawdzonych najemców.
Na co dzień zajmuje się dbaniem o rozwój firmy i zespołu, wprowadzając szeroki wachlarz usług na potrzeby naszych obecnych i potencjalnych klientów.
Wykorzystując swoją wiedzę ekspercką prowadzę konsultację w zakresie bezpiecznego i rentownego zakupu mieszkania pod wynajem, a także pośredniczę w sprzedaży nieruchomości i przeprowadzam przez cały proces zarządzania najmem.
Krzysztof Milczarek
Doradca ds. zarządzania najmem, szef ekipy remontowej, a jednocześnie złota rączka w firmie. Odpowiadam za dopilnowanie kwestii technicznych w zarządzanych mieszkaniach. Doradzam i podpowiadam klientom Prodoma jak solidnie wyremontować mieszkanie pod wynajem, niedużym nakładem kapitału.
Karolina Milczarek
Jestem zawodowym fotografem., a jednocześnie jest to moja największa pasja życiowa. Odpowiadam w firmie za zdjęcia, które trafiają do promocji ofert najmu naszych klientów. Specjalizując się w fotografii wnętrz, staram się przede wszystkim, by zdjęcia były skuteczne, by nasi nasi pośrednicy mieli dużą ilość wyświetleń na każdą z ofert i spotkań z potencjalnymi lokatorami, a w finalnym rezultacie, by mieszkania naszych klientów były szybko i sprawnie wynajęte.
Anna Firek
W firmie zajmuję się kwestiami administracyjnymi. Dbam o terminowość wszystkich przelewów w firmie za czynsz najmu, czynsz administracyjny i media, rozliczam kaucje i media naszym lokatorom, wystawiam faktury. Opowiadam za to, by nasi właściciele i lokatorzy, dostawcy mediów i administracja otrzymali przelew o czasie, mając przy tym utrzymany porządek księgowy.
Martyna Socha
Martyna Socha pełni w naszej firmie kluczową rolę w dziale administracji. To dzięki jej staraniom
wszystkie przelewy związane z czynszem najmu, czynszem administracyjnym i mediami są
realizowane w sposób terminowy.
Gwarantuje ona, że nasi właściciele, lokatorzy, dostawcy mediów oraz administracja zawsze
otrzymują należne im środki w ustalonym czasie, przy zachowaniu nienagannej księgowości.
Jest też wsparciem dla naszej obsługi klienta.
Aneta Anna Witek
Aneta Anna Witek zapewnia kompleksową obsługę księgowo-podatkową klientom Prodoma Sp. z o.o. Pomaga także klientom Prodoma wybrać i rozliczyć najbardziej optymalną formę podatku od najmu mieszkań. Związana z zagadnieniami księgowości, finansów, kontrolingu i podatków od 1998 . Prowadzę firmę usług podatkowo- księgowych pod nazwą AP Office Sp. z o.o. Posiada certyfikat Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych o numerze 21027/2008. Jestem księgową nie tylko z zawodu, ale także z powołania, dzięki czemu o sprawach trudnych można z nią porozmawiać w bardzo lekki i przystępny sposób.
Natalia Opielewicz
Mam ponad 7-letnie doświadczenia w zarządzaniu najmem. Z wykształcenia jestem magistrem zarządzania.
W Prodoma jestem odpowiedzialna za kontakt mailowy jak i telefoniczny najemców oraz właścicieli mieszkań.
Moim zadaniem w firmie jest dbanie o szybkie i skuteczne reagowanie na potrzeby lokatorów. Zajmuje się również wstawianiem ogłoszeń na portale oraz ich analizą. Tworzę i podpisuję umowy najmu z najemcami.
Zapewniam, że dzięki współpracy ze mną właściciele lokali mogą być spokojni o swoje cztery ściany, a lokatorzy będą czuli się w nich bezpiecznie i przyjemnie.
Anna Strankowska
Z wykształcenia jestem magistrem socjologii. W obsłudze klienta pracuję od 2018 roku, co wynika z pasji do kontaktu z ludźmi. W pracy z klientem stawiam na empatie i cierpliwość, by klient czuł się ważny i zrozumiany.
W Prodoma zajmuję się obsługą zarówno mailową, jak i telefoniczną naszych najemców oraz właścicieli nieruchomości. Moja rola polega na efektywnym adresowaniu i rozwiązywaniu wszelkich spraw lokatorskich. Dodatkowo odpowiadam za publikowanie ogłoszeń wynajmu na odpowiednich platformach oraz przeprowadzanie ich szczegółowej analizy. Przygotowuję także umowy najmu i nadzoruję ich podpisywanie.
Gwarantuję, że dzięki mojej pracy, właściciele mieszkań mogą czuć się pewnie, wiedząc, że ich nieruchomości są zarządzane profesjonalnie, a najemcy mogą cieszyć się komfortem i bezpieczeństwem swojego domu. W wolnych chwilach podróżuje i piekę ciasta.
Agnieszka Lewandowska
W Prodoma jestem pośrednikiem ds. najmu w południowej części Warszawy.
Dbam o to, by mieszkania w powierzonym mi rejonie trafiły w dobre ręce i były wynajęte bezpiecznie.
W branży nieruchomości pracuję od 2017 roku. Specjalizuję się w wynajmie nieruchomości premium oraz z łatwością pozyskuję nieruchomości inwestycyjne pod wynajem, które generują dobrą stopę zwrotu dla współpracujących inwestorów.
Z przyjemnością dzielę się z klientami swoją wiedzę i doświadczeniem.