NASZ ZESPÓŁ
Sebastian Milczarek
Założyciel, prezes i ekspert rynku nieruchomości. Fundamentem powstania firmy było i jest to, że wierzę, że możemy czynić rynek najmu bezpieczniejszym wyznaczając własne standardy działań.
Od ponad 8 lat skutecznie udoskonalam procesy zarządzania najmem korzystając z najnowocześniejszych narzędzi, wypracowując swój unikalny standard weryfikacji lokatorów oraz budując swoją bazę sprawdzonych najemców.
Na co dzień zajmuje się dbaniem o rozwój firmy i zespołu, wprowadzając szeroki wachlarz usług na potrzeby naszych obecnych i potencjalnych klientów.
Wykorzystując swoją wiedzę ekspercką prowadzę konsultację w zakresie bezpiecznego i rentownego zakupu mieszkania pod wynajem, a także pośredniczę w sprzedaży nieruchomości i przeprowadzam przez cały proces zarządzania najmem.
Krzysztof Milczarek
Doradca ds. zarządzania najmem, szef ekipy remontowej, a jednocześnie złota rączka w firmie. Odpowiadam za dopilnowanie kwestii technicznych w zarządzanych mieszkaniach. Doradzam i podpowiadam klientom Prodoma jak solidnie wyremontować mieszkanie pod wynajem, niedużym nakładem kapitału.
Karolina Milczarek
Jestem zawodowym fotografem., a jednocześnie jest to moja największa pasja życiowa. Odpowiadam w firmie za zdjęcia, które trafiają do promocji ofert najmu naszych klientów. Specjalizując się w fotografii wnętrz, staram się przede wszystkim, by zdjęcia były skuteczne, by nasi nasi pośrednicy mieli dużą ilość wyświetleń na każdą z ofert i spotkań z potencjalnymi lokatorami, a w finalnym rezultacie, by mieszkania naszych klientów były szybko i sprawnie wynajęte.
Agnieszka Kot
W Prodoma jestem pośrednikiem ds. najmu, odpowiedzialnym w firmie za wynajem mieszkań w północnej części Warszawy. Swoją przygodę z nieruchomościami rozpoczęłam w 2006 r. Skończyłam kierunek zarządzania nieruchomościami na Akademii Leona Koźmińskiego. Posiadam licencje zarządcy nieruchomości nr 22111. Dużą wagę przykładam do selekcji najemców, w czym mam wieloletnie doświadczenie, by mieszkania naszych klientów były wynajęte przede wszystkim bezpiecznie.
Anna Firek
W firmie zajmuję się kwestiami administracyjnymi. Dbam o terminowość wszystkich przelewów w firmie za czynsz najmu, czynsz administracyjny i media, rozliczam kaucje i media naszym lokatorom, wystawiam faktury. Opowiadam za to, by nasi właściciele i lokatorzy, dostawcy mediów i administracja otrzymali przelew o czasie, mając przy tym utrzymany porządek księgowy.
Aneta Anna Witek
Aneta Anna Witek zapewnia kompleksową obsługę księgowo-podatkową klientom Prodoma Sp. z o.o. Pomaga także klientom Prodoma wybrać i rozliczyć najbardziej optymalną formę podatku od najmu mieszkań. Związana z zagadnieniami księgowości, finansów, kontrolingu i podatków od 1998 . Prowadzę firmę usług podatkowo- księgowych pod nazwą AP Office Sp. z o.o. Posiada certyfikat Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych o numerze 21027/2008. Jestem księgową nie tylko z zawodu, ale także z powołania, dzięki czemu o sprawach trudnych można z nią porozmawiać w bardzo lekki i przystępny sposób.
Urszula Socha – Mazurek
W firmie zajmuję się telefonicznym i e-mailowym kontaktem z naszymi Klientami – właścicielami mieszkań i lokatorami, reagując na wszystkie potrzeby. Tworzę opisy do naszych ofert najmu i nadzoruję ich promocję. Sporządzam i podpisuję umowy najmu z lokatorami, sugeruję warunki przedłużenia umowy na kolejne miesiące. Dbam o terminowość rozliczenia mediów, przeglądów w mieszkaniach oraz o wszystko co jest potrzebne aby właściciele nie martwili się o mieszkania, a lokatorom mieszkało się przyjemnie.
Agnieszka Lewandowska
W Prodoma jestem pośrednikiem ds. najmu w południowej części Warszawy.
Dbam o to, by mieszkania w powierzonym mi rejonie trafiły w dobre ręce i były wynajęte bezpiecznie.
W branży nieruchomości pracuję od 2017 roku. Specjalizuję się w wynajmie nieruchomości premium oraz z łatwością pozyskuję nieruchomości inwestycyjne pod wynajem, które generują dobrą stopę zwrotu dla współpracujących inwestorów.
Z przyjemnością dzielę się z klientami swoją wiedzę i doświadczeniem.